Det er mange svindelforsøk på epost, telefon og SMS for tiden. Husk at du aldri skal oppgi sensitiv informasjon i usikre kanaler. Informasjon som BankID, passord og personnummer er ditt, og bare ditt. 

Klagebehandling

Vi i Fana Sparebank jobber kontinuerlig med å forbedre oss. Klagebehandlingen gir banken viktig kunnskap og er et ledd i bankens visjon «Nær der du er».

Er det noe du ønsker å klage på, vil bankens jurister håndtere dette i samsvar med Finanstilsynets retningslinjer for klagebehandling. På denne måten sikrer vi en forsvarlig behandling som gir våre kunder god forbrukerbeskyttelse.

Rutine for klagebehandling finner du her.

Du kan sende en klage ved å fylle ut skjemaet nedenfor, eller ved å sende brev til følgende adresse:

Fana Sparebank
Kreditt og prosess
Postboks 10 Nesttun
5852 BERGEN

 

Klage til Himla Banktjenester