Et par som holder et brev foran et hus

Nyttig informasjon om utbetaling av kundeutbytte

I disse dager har vi sendt ut informasjon til alle kunder som er berettighet til å motta kundeutbytte for 2022. Dersom du har mottatt et brev men ikke lenger er kunde hos oss, eller av andre årsaker har fått oppgitt at vi ikke har konto registrert på deg, må du fylle ut skjemaet under.

Meld inn nytt kontonummer 


Det er kun kunder som har mottatt kundebrev og fått informasjon om at vi ikke har registrert konto for utbetaling som skal fylle ut skjemaet. Kontonummeret du oppgir vil bli kontrollert, og det er derfor svært viktig at informasjonen du legger inn er korrekt. 

Når utbetaler vi? 

Utbetalingen av kundeutbytte vil bli utført 18. april. Til de kunder som ikke lenger er kunder og som har meldt inn nytt kontonummer i skjemaet over vil få overført belølpet forløpende. Dersom vi ikke mottar nytt kontonummer innen 16. juni vil beløpet bli utbetalt til en veldedig organisasjon i lokalmiljøet, slik som oppgitt i brevet. 

Kundeutbytte - En himla god nyhet!

En av fordelene med å være Himla-kunde, er at du har muligheten til å få utbetalt kundeutbytte. Dette er en fin mulighet for oss til å dele noe av overskuddet med kundene våre. 

Les mer om kundeutbytte her