– Ingen andre områder har den samme utviklingen
DNB, BKK, BOB og GC Rieber. Fire store navn som står bak mye av det som har skjedd i Solheimsviken de siste årene. Utviklingen i Damsgårdssundet og Solheimsviken har på mange måter bidratt til at sentrumskjernen har vokst seg større. Det har oppstått små sentrumsområder med et yrende folkeliv supplert med restauranter, butikker og kafeer. Den fremadstormende eiendomsmegleren Camilla Dreyer Sindre vet å utnytte disse fordelene, og har solgt boliger i et høyt tempo den siste tiden.
Kjennskap og utvikling
I tillegg til mange nye, flotte boliger langs vannkanten, minner hun oss på den maritime- og teknologiske næringsklyngen som har vokst frem de siste årene.
– Ingen områder i Bergen har hatt den samme utviklingen de siste 10 årene.
Når vi spør den ambisiøse megleren om hva som gjør at hun selger så mye i dette området, er svaret kort og konsist:
– Kjennskap
Camilla bor nemlig i området. Hun kjenner folkene som bor der, kan alle snarveiene, og vet hvor det er best å ta seg en matbit eller et glass vin. Dette gjør at det er få som kan komme med like gode og genuine anbefalinger som det Camilla kan.
– Du har alt her! Kafeer, butikker, restauranter, badeplasser, turløyper, skole, fotballbaner, you name it! Jeg kjenner veldig godt til området, og det gir meg en ekstra trygghet å kunne snakke fra egne erfaringer ettersom jeg tross alt bor her.
Kontakt Camilla
Nysgjerrige som vi er, må vi selvfølgelig teste Camilla. De fleste kan si at de kjenner til området,, men hvor godt kjenner hun egentlig Solheimsviken?
– Har du prøvd Bao Buns på JAJA eller tatt et glass vin på nye Litleré? Har du stupt i havet en varm sommerdag fra Småpudden eller den nye bryggen framfor hotell Moxy? Noe som ikke alle vet, er at toppen av Løvstakken er ganske stor. De fleste setter seg ved varden og nyter utsikten derfra, men der er det ofte mye vind. Hvis du virkelig skal kose deg på toppen sitter du deg på nordsiden av masten, inntil bygningen som ligger der. Der er det ofte helt vindstille og du kan nyte solen og utsikten mot nord uten å bli kald. Hver høst er det forresten fakkeltog for hele familien opp Løvstakken, med hodelykter og pølsegrilling.
Vi er overbevist.
"
Jeg kjenner veldig godt til området, og det gir meg en ekstra trygghet å kunne snakke fra egne erfaringer ettersom jeg tross alt bor her.
Camilla Dreyer Sindre
Tillit i førersetet
Camilla forteller oss at tilliten kundene har til henne, er noe hun verdsetter høyt. Det er viktig for henne å vise at hun genuint vil det beste for kundene sine. Hun legger gjerne inn ekstra timer, til alle døgnets tider, slik at salget går så bra som overhodet mulig. Dette gjelder også når det kommer til hvor tilgjengelig hun er overfor kundene sine.
– Eiendomsmeglere skal guide kunden gjennom salget på best mulig måte. Av og til trenger kunden lite oppfølging, andre ganger mye. Det viktigste for meg er at jeg er tilgjengelig og kan møte behovene uansett hva kunden trenger.
Camilla forteller oss at den vanligste misforståelsen rundt Himla Eiendomsmegling sitt konsept er at man ikke får en egen dedikert megler, og at man ikke får gode tips og råd før, under og etter salget.
– Dette gjør vi selvfølgelig. Vi er på befaring hos kunden, i tillegg til at vi alltid holder første visning. Sammen med kunden legger vi en plan for hvordan gjennomføre salget best mulig. Dette innebærer alt fra hvordan gjøre boligen klar til salg, til når det er best å selge. Alt skal være på stell, sier Camilla ivrig.
Overrasket over hvor mye man får for prisen
Camilla forteller hvor overrasket folk pleier å være over hvor mye som faktisk ligger i prisen på 38 000 kroner. Velger man Himla Eiendomsmegling kan man spare minst 40 000 kroner sammenlignet med hva man betaler i gjennomsnitt til andre meglerhus.
– Du får digitale og effektive løsninger, kombinert med erfarne, håndplukkede meglere som står på for at du skal bli mest mulig fornøyd med boligsalget. De 40 000 du sparer kan du heller bruke på nye møbler eller noe lignende i den nye boligen du sannsynligvis har flyttet, eller skal flytte inn i.
Kontakt oss